Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Så satt man här igen!

Av dysfunktionellafamiljen - 11 oktober 2011 16:52

Hej igen.


Då sitter man här igen framför datorn på jobbet men jag har fått mycket gjort ändå idag.

Var på skohuset och kollade lite :).


Tänkte om jag skulle dra den korta versionen om vem jag är!


Tjej, född 77, gift med 2 barn alltså inte gift med barnen ;).

Gubben fyller 40 och barnen är 13 och 7 år gamla.


Jag är som person väldigt empatisk och känslosam *tror jag* men har också en väldigt lång historia inom psykiatrin.

Jag har diagnosticerats borderline men ibland undrar jag om det stämmer.

Hemma är jag säkerligen en jävla bitch framförallt mot min man då jag känslomässigt kan bli väldigt kall men det är bara mot honom då jag ger all min kärlek till barnen...

Jag orkar inte tjafsa men ibland så smäller det till när jag tröttnat på att vara den där som ständigt gör allt.

Jag älskar musik och skriva samt måla.

Men måleriet sker inte så ofta då jag även har neurologiska funktionshinder.

Jag är tyvärr odiagnosticerad där än så länge men besvären påminner om MS men är det inte.

Jag har fått följdsjukdomar såsom epilepsi *inte det stora* och ja u name it.


Men som jag brukar säga, att det sista som lämnar en är hoppet och det tänker jag inte ge upp.

Man måste vara en fighter för annars blir man säkerligen sämre fortare än man anar .

Jag tror lite på tankens helande kraft :)


Ska skriva lite mer om mig och mitt liv vid senare tillfälle för det är inte direkt någon solskenshistoria.. och kanske så kan jag sätta ut min bok här om man känner för att läsa :)


Skriver troligast mer ikväll ...


Tjingeling...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dysfunktionellafamiljen - 21 november 2014 12:20

Jag kanske inte är världsbäst på att blogga och jag vet oftast inte vad jag ska skriva om men när jag väl skriver är det för att jag har det som en interaktiv dagbok.   Min dotter tycker jag är totalt löjlig, jag vet inte hur man twittrar, har ...

Av dysfunktionellafamiljen - 29 oktober 2014 10:51

Det har gått 16 dagar efter rånet. Och jag börjar sakteliga sova lite bättre men jag drömmer fruktansvärt mycket just nu och inatt drömde jag om rånaren. Jag såg hennes ansikte framför mig. Så fort jag sitter på tåget och en mörk tjej med res...

Av dysfunktionellafamiljen - 29 oktober 2014 10:51

Det har gått 16 dagar efter rånet. Och jag börjar sakteliga sova lite bättre men jag drömmer fruktansvärt mycket just nu och inatt drömde jag om rånaren. Jag såg hennes ansikte framför mig. Så fort jag sitter på tåget och en mörk tjej med res...

Av dysfunktionellafamiljen - 27 oktober 2014 10:33

Det var orden hon började med när hon kommit in i butiken. Jag som stod här bakom disken i butiken blev så paff. Frågade varför och hon svarade ring polisen. Men varför, har det hänt något frågade jag! Hon mumlade något och jag frågade va, ha...

Av dysfunktionellafamiljen - 5 november 2011 19:26

Hur ska jag hinna skriva här när jag inte ens hinner med mig själv. Jag orkar inte utan är känslomässigt störd just nu. Jag tycker livet indirekt är pest och pina men det är med stor sannolikhet pga att det är grått och trist ute. Och sen att j...

Presentation


I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, min familj, mina tankar och allt annat allmänt och närainpåskinnet känslor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards