Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Usch usch usch.....

Av dysfunktionellafamiljen - 18 oktober 2011 07:09

Jag mår verkligen skitdåligt av att se hur många barn som får lida och som blir dödade.

Igår läste jag i aftonbladet om den lilla pojken på 4 år som blivit mördad.

Jag som är mamma själv mår jättedåligt när jag läser sånthär.

Så när jag såg det på nyheterna igår då rann tårarna och min man undrade varför jag grät och det är fånigt kanske men jag lider verkligen när sånt där händer.

Som barnen i Sigtuna med en mamma som skyller på att hon inte fick hjälp av soc.

Skaffar man barn så tar man hand om dom..

Man borde ha körkort på barn precis som när man tar körkort tycker jag för en del skaffar barn på löpande band men dom har ingen aning om hur man tar hand om dom.

:( det gör mig ont.

Vad hade dom gjort för att förtjäna det där?

4-8 år var dom barnen likaså med lillpojken i förrigår, han var 4 år.

Vad hade han gjort förutom varit en normal liten pojke.

Det får mig även att tänka på alla de andra barnen som blivit mördade av psykopater här i sverige.

Får man säga att det borde vara skottpengar på dom som mördar barn?

Jag anser inte att dom ska leva om dom kan göra en sån sak utan att visa ånger.

Nä usch.

Inte en rolig dag att börja mina tankar på.

Jag har drömt konstigt och sovit fruktansvärt dåligt inatt igen.

Vaknat flera gånger.


Nu ska jag snart se till så mini borstar sina tänder.

Vi ska till skolan sen ska jag till Sergels Torg och köpa en pepparkaksgubbe dräkt innan jobbet.

Jag älskar att kolla på blocket.se för att se om där finns begagnade saker man kan fynda så man slipper jaga sig blå efter saker när man väl ska ha dom.

Ska försöka fylla i mina tomma dagar ikväll eller under dagen också,

för det är ju inte så att det inte funnits någonting att skriva utan det har varit mest att jag inte orkat sätta mig här :/


Men vi hörs senare..


Tjingeling.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dysfunktionellafamiljen - 21 november 2014 12:20

Jag kanske inte är världsbäst på att blogga och jag vet oftast inte vad jag ska skriva om men när jag väl skriver är det för att jag har det som en interaktiv dagbok.   Min dotter tycker jag är totalt löjlig, jag vet inte hur man twittrar, har ...

Av dysfunktionellafamiljen - 29 oktober 2014 10:51

Det har gått 16 dagar efter rånet. Och jag börjar sakteliga sova lite bättre men jag drömmer fruktansvärt mycket just nu och inatt drömde jag om rånaren. Jag såg hennes ansikte framför mig. Så fort jag sitter på tåget och en mörk tjej med res...

Av dysfunktionellafamiljen - 29 oktober 2014 10:51

Det har gått 16 dagar efter rånet. Och jag börjar sakteliga sova lite bättre men jag drömmer fruktansvärt mycket just nu och inatt drömde jag om rånaren. Jag såg hennes ansikte framför mig. Så fort jag sitter på tåget och en mörk tjej med res...

Av dysfunktionellafamiljen - 27 oktober 2014 10:33

Det var orden hon började med när hon kommit in i butiken. Jag som stod här bakom disken i butiken blev så paff. Frågade varför och hon svarade ring polisen. Men varför, har det hänt något frågade jag! Hon mumlade något och jag frågade va, ha...

Av dysfunktionellafamiljen - 5 november 2011 19:26

Hur ska jag hinna skriva här när jag inte ens hinner med mig själv. Jag orkar inte utan är känslomässigt störd just nu. Jag tycker livet indirekt är pest och pina men det är med stor sannolikhet pga att det är grått och trist ute. Och sen att j...

Presentation


I den här bloggen tänkte jag skriva om mig, min familj, mina tankar och allt annat allmänt och närainpåskinnet känslor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards